Používání produktů

 

Vstupujeme-li do podnikání v oboru wellness, měli bychom znát zásadní pravidlo. NEPRODÁVÁME VÝROBKY, ALE SVOJI ZKUŠENOST S NIMI.

Mnohokrát také na školeních uslyšíte, že nejsme „prodejci“ ale „poradci“. A jak by člověk mohl radit svým klientům, pokud by s výrobky neměl osobní zkušenost?

V praxi opravdu platí, že čím pravidelnější a masivnější používání produktů, tím větší úspěch v maloobchodu.

Vaše hodnota na trhu se bude zvětšovat s tím, jak budete „vyzařovat“. Nezáleží na tom, jestli jste pomocí produktů třeba váhu redukovali (neboť tam je efekt viditelný na první pohled). Produkty z Vás budou promlouvat i v situaci, kdy jste „hubnout“ nepotřebovali. Změnu totiž všichni opravdu zaregistrují a je jen na Vás, nakolik budete svému okolí vstřícní a nakolik této změny využijete ve prospěch svého maloobchodu.

Jedno je jisté.

Pokud Vy sami nebudete cítit, jak Vám produkty každý den pomáhají, nebudete to umět přenést na své klienty.

Pokud Vy nebudete přesvědčeni o tom, že jsou produkty na to, co dokáží, laciné, budete mít s jejich cenou problém.

Pokud si sami nevyzkoušíte nějaký produkt, nemůžete očekávat od svých klientů, že ho budou dlouhodobě používat.

Pokud se sami nezamilujete do produktů, nezamilují se do nich ani Vaši klienti.

Takže odhoďte úvahy typu: „Přeci jsem do toho podnikání nevstupoval proto, že si nakoupím pro sebe. Vstupoval jsem do něj proto, že chci vydělat.“
Vyděláte, o tom není pochyb (pokud vytrváte a nevzdáte se před prvními překážkami).
Ale vyděláte proto, že budete POMÁHAT druhým. A proto musíte nejprve POMOCI SOBĚ.

Věřte, že opačně to NEFUNGUJE!

Držíme Vám palce!